22 November 2006

Comoara din adancuri


Inauguram o noua rubrica..."Precious Ideas" cu lucruri ce atrag atentia sau idei misto legate de comunicare, mk, sau whatever.


Azi, comoara din adancuri.


In 1957, Sfatul Inteleptilor din Tulsa, Oklahoma, a decis sa sarbatoreasca cei 50 de ani ai orasului ingropand in fata primariei, intr-o capsula a timpului, un Plymouth Belvedere Coupe, culoare auriu cu alb, nou-nout.

Anul viitor, pe data de 15 iunie, pentru a sarbatori centenarul, masina va fi "exhumata" si va intra in posesia norocosului ce a prezis cel mai exact numarul de locuitori ai orasului Tulsa in 2007.


Cifra estimativa a populatiei pentru anul viitor e 393,049...deci cine a zis, ala e. Va castiga Plymouth-ul impachetat in cosmolena.


Ce precautii si-au luat oamenii aia cand au ingropat-o:

-au pus 50 de litri de benzina in portbagajul masinii...sa fie

-au pus tot acolo un bax de bere...just in case ca berea va disparea

-un pachet de tigari se afla in masina

-carti de rugaciuni , poze ale orasului, scrisori ale oficialilor vremii in bord

-tot in torpedou se afla un cec de 100 de dolari


(informatii din Top Gear)

Ce am ingropa noi oare azi?




3 comments:

Lucian Stănescu said...

eu m-as ingropa evident pe mine, as mai intreba niste preteni daca nu vor si ei, pe ai mei parinti oricum, si as vrea sa ne trezim asa in vreo 50 de ani...cand fie va fi mai bine in romanica, fie vom fi singuri pe planeta...sa nu uitam totusi sa mai ramana cineva sa ne dezgroape...

Monica JITARIUC said...

lucian, tu inca crezi ca totusi criogenia este o solutie?

tu inca crezi ca daca nu pui umarul la dezvoltarea tarii te vei puytea buicura de ea cand e deja dezvoltata?

am un prieten bun care e sociolog si care imi povestea o teroei citita undeva, dar io nu imi aduc aminte unde. Conform acestei teorii daca tu pleci in USA de exemplu nu vei putea niciodata sa fii ok, linistit si perfect integrat pentru ca nu ai contribuit nici tu si nici strabunii tai la nimic de acolo. Doar contribuind se pare, poti fi sigur de totala integrare.

Se intelege ceva?

Lucian Stănescu said...

nu monica, nu se intelege. adica se intelege, da' eu nu cred. pentru ca am mai iesit si noi din tara :P respect pentru ce zice pretenul tau, asa o fi, dar eu tot as pleca, daca as avea ceva sigur :) te tin la curent...