04 December 2006

De ziua Portugaliei

De ziua Portugaliei acum doi ani am fost in Portugalia. In Portugalia, de ziua Portugaliei, cei mai multi dintre cetateni isi pun steagurile la geam, ca o minima participare la sarbatoarea colectiva, ca o integrare,recunoastere. Unii puneau steagul pe sarma de rufe prins cu clesti de rufe, atii la balcon aveau sistem de steag in care intra batul, altii il atarnau de cutia postala. Si tot asa. Multe steaguri. Frumos. Natiune.

Surprinsa am fost sa vad ca de 1 decembrie atmosfera in Bucuresti a fost mai animata decat in alti ani. Parca o parada mai cu succes la public (nici nu a fost asa frig)-a fost foarte interesant, cica au defilat pana si scafandrii, steagul arata furmos proiectat pe Teatrul National, multe steaguri pe strazi puse de primarie(am vrut sa fac un pariu cam cate se fura), oameni multi iesiti pe la Universitate. Frumos.

Din pacate, am vazut doar cateva steaguri la geamuri de blocuri sau la geamuri de case... si asta in Brasov. In Bucuresti poate as fi gasit in alte cartiere, poate in Rahova, poate in Berceni, poate in Cotroceni sau in Floreasca.

Dar, m-a impresionat sa vad ca toate farmaciile Sensiblu au avut in vitrina steagul Romaniei. Asta chiar le-a crescut in capul meu brand indicator-ii lor pe pozitiv, la "da, stim ca facem bani din Romania, suntem recunoscatori pentru asta si oricum iata o oportunitate sa ne aratm respectul pentru romani de ziua lor nationala cu Z si N mare."

No comments: