23 February 2007

Grija cu clientul aka customer service

Ieri am fost la o cafenea unde in mod previzibil poate am cerut o bere. Imi era sete. Dar vroiam si "ceva de rontait". Am intrebat-o pe domnisoara care ne servea. Nu aveau nimic de rontantit, dar raspunsul ei a fost asa:
"Din pacate,momentan avem doar ceea ce e in meniu. Dar daca mai aveti rabdare trei minute se rezolva". Apoi a trimis pe cineva sa ia chipsuri pe care ni le-a adus la masa intr-un castron mare. Pe nota nu s-au regasit chips-urile, iar domnisoara chiar mi-a dat clar impresia ca vrea sa ne simtim bine la ea in cafenea.

Acesta ma duce cu gandul la articolul citit de curand: Seven steps to remarkable customer service
1. Fix everything two ways
2. Suggest blowing out the dust
3. Make customers into fans
4. Take the blame
5. Memorize awkward phrases
6. Practice puppetry
7. Greed will get you nowhere

No comments: