09 April 2007

Fete si baieti

La mine acasa vin baietii in prima zi de Paste sa vada ce mai fac fetele. Si mai vin sa le stropeasca din belsug cu parfum. Mult parfum. Tot parfumul.
Si vin baietii la stropit din usa in usa si zic asa:

"Am auzit c-aveti o floare
Si-am venit sa o stropesc
Ca sa nu se vestejeasca
Si la anu' sa-nfloreasca"

Si se zice ca cu cat vin mai multi baieti cu atat sansele tale de maritis ca floare aka fata sunt mai mari.

Si baietii astia vin cu sticlute de parfum sau tuburi de spray: no 5, impluse,rose, corrazon, samd. Acum mai nou, unii spun:"hai sa te stropesc ca am parfum de firma"

De firma inseamna o marca tare. Deci daca e de firma, inseamna ca o e marca misto. Eu deocamdata miros ingrozitor a spray-uri de toate felurile, cu lacramioare, cu miros cool, ocean, si asa mai departe. Nu am avut parte de parfumuri de firma. Which is OK. La anul sunt curioasa cu ce o sa mai vina baietii. Poate realizeaza cineva nisa asta...parfum special pentru mers la stropit. Piata de desfacere garantata pentru baietii din Ardeal.

2 comments:

Adinaaa said...

Dar cu parfumuri cu feromoni se lucreaza? :)))

Monica JITARIUC said...

:)
bai, nu stiu ca dupa ce vin la stropit nu ne pupam cu ei ci le dam cozonac si tuica.

sau vin.