02 April 2007

Jocuri

Mie imi place foarte mult sa ma joc si jocuri. Dar cu oamenii mai mult decat cu calculatoarele, telefoanele mobile sau consolele PS. Desi, la un moment dat am facut-o si pe asta.

Deci:
JOCURI PE CALCULATOARE
-am jucat un joc tip quest cred ca ii zice la tipul asta.Era cu maimute si cu o insula,se numeste Monkey Island, nu mai stiu daca era 1 , 2 sau 3... iar eu trebuia sa caut indicii si sa merg mai departe si tot asa. Mi-a placut.

-am jucat si Mohaa o singura data cand lucram intr-o agentie in care jucau toti. Si eu am incercat ca sa pot macar sa inteleg ce zic baietii la tigara.

Atata pe calculator. Jocurile pe calculator are not really my cup of tea.

JOCURI CU OAMENI - asta e in afara tag-ului propriu zis-
-Ce incape intr-o valiza: joc ideal pentru drumurile mai lungi cu masina sau pentru momentele rare de maxima plictiseala in care nimeni n-are chef sa vorbeasca despre nimic. Cred ca stiti sa il jucati, daca nu sa imi ziceti si va zic.

-Mima: joc cu mare placere si rad mult cand joc. Din pacate, nu mai e atat de cool, asa ca destul de putini mai au chef sa joace.

-jocuri inventate pe loc care in general sunt cele mai tari.

-a..si acuma cred ca am intrat si in jocul asta despre jocuri tag-uita fiind de Radu Ionescu.

Daca vor, pot sa raspunda si Lorin si Ionut Oprea

No comments: