28 August 2007

Top 3 reasons why

Intrebare: Care sunt cele mai importante 3 motive pentru care ţi se pare că merită investiţia de timp în blogul tău? ma intreaba Alexandrescu.

Raspuns: Cele mai importante trei motive pentru care merita investitia de timp in blogul meu sunt:

1/ Am un ROTI :) (return on time investment) foarte bun. Adica, economisesc timp atat pentru mine cat si pentru prietenii mei care au ocazia sa citeasca pe blog ce-mi trece mie prin cap ziua. Asa ca, seara, cand ne vedem la bere, putem incepe discutia cu un background deja format pe anumite subiecte. (Just in case ca ne saturam de vorbit prostii si vrem sa vorbim despre alte prostii)

2/ Ma ajuta sa nu uit chestiile interesante peste care dau zi de zi.

3/ Uneori ce scriu inspira oameni, ceea ce mi se pare frumos.

LATER EDIT: Ii provocam sa ne raspunda pe:
-Mazilique,
-Monica Cercelescu,
-Capanescu.

6 comments:

Anonymous said...

Da-o mai departe. Sa vedem ce zic si altii :)

Monica JITARIUC said...

nnuuuuuuuuu
ok

Monica JITARIUC said...

gata!

Monica JITARIUC said...

le multumesc pentru raspunsuri:
-Monicai Cercelescu
si lui Mazilique...

mai multe pe blogurile lor :)

Capa said...

Eh, uite ca asa ajung eu tarziu in fata blogului. Dar nu ma fofilez sa raspund... De fapt, cam asta a fost si subiectul primului meu post pe blogul meu :) - "ce mi-a trebuit blog". Totusi, pe scurt, in ordinea inversa a numerelor de pe tricou:

3 - pentru ca ma pastreaza cat de cat conectat si contemporan cu oameni pe care ii gasesc interesanti;

2 - pentru ca am unde sa scriu ceva ce n-as vrea sa uit;

1 - pentru ca iubesc fragmentul, mi se pare doza concentrata de gandire (vezi Plesu).

Monica JITARIUC said...

frumos.
multumim frumos.