26 August 2009

Hangover


Hangover este cea mai buna comedie pe care am vazut-o in ultima, lunga vreme. Am ras de la cap la coada, desi ce-i drept incepusem si destul de binedispusa vizionarea.

Scenariul reuseste sa exploateze extrem de bine un sambure banal si megafolosit ca punct de plecare in comedii: "Ce dracului am facut asta noapte?". Replici foarte bune si fapte foarte neasteptate sunt reteta unei seri vesele. Si a unui film asemenea.

Dupa ce il vazusem recent pe Zach Galifianakis in Visioneers il revad acum si ma convinge definitiv. Iar pe Bradley Cooper l-am regasit cu placere dupa ce nu l-am mai vazut demult, de pe cand urmaream in fiecare seara Alias pe Procinema (da, mi-a placut Alias acum ceva ani:)

Singurul lucru care nu mi-a placut e ca oamenii astia au planificat Hangover2 inainte chiar sa se apuce sa filmeze Hangover asta. Dar na, planificarea e cheia succesului, nu?

No comments: