11 August 2009

Mongoleze


In primul rand, imi doresc foarte mult sa ajung in Mongolia si am si cercetat umpic in directia asta.
Pana una alta, ador peisajele mongoleze si sunt innebunita dupa copiii mongolezi si dupa linistea mongoleza si dupa culorile mongoleze si dupa imensele intinderi de pamant verde de acolo.


In ultimul timp am vazut doua filme pe care le recomand (nu in egala masura):
Mongolian Ping Pong/ Lü cao di (2005)- DA, de 8-9 pe imdb (atata i-am dat eu). Multa liniste in filmul asta si o tema atat de mica, aproape cat o minge de ping pong si atat de mare cat sa intre in sufletul unui copil.

Mongol: The Rise to Power of Genghis Khan (2007) -NU PREA, de 6-7 maxim, asa. Destul de eroic, poate prea eroic din cauza regizorului rus Sergei Bodrov. Si subiectul este mare si tratat cam necredibil. Da, Gingis Han este subiectul si cum a reusit el sa fie mare dupa ce a fost mic.

sursa foto: aici.

p.s. va mai aduc aminte (din aceeasi lume) si de filmul asta.

3 comments:

Anonymous said...

http://mongolia.ro/

tiganu

Monica JITARIUC said...

salut, urmaresc povestea lui mihai si mi se pare foarte misto ideea cu kilometricii si implicarea prietenilor.
admir mult curajul lui si faptul ca a pus in practica o idee atat de misto.

skythes said...

and of course... story of the weeping camel :P