01 October 2009

Carti de citit

Tot scriu despre filme (desi si aici am muulte restante), dar mi s-a sugerat sa recomand si niste carti de citit, cu atat mai mult cu cat am avut o vara foarte intensa din punctul asta de vedere. Asadar, fara prea multe comentarii, daca nu mai stiti ce sa cititi, puteti incerca:

ETRUSCUL- Mika Waltari: o poveste cu multe povesti in ea, intensa si foarte bogata;

EVALNGHELIA DUPA ISUS CRISTOS- Jose Saramago: da, o carte despre un om;

SINUCIDEREA FECIOARELOR- Jeffrey Eugenides: mi-a placut mai mult MIDDLESEX (una dintre cartile mele preferate), dar Sinuciderea...e ok....merge la un necaz (si sunt hipercritica cand zic asta);

MONSTRI PLINI DE SPERANTA- Nicholas Mosley: am mai zis aici.

1 comment:

unșpe said...

Nu esti supercritica. Middlesex e beton. Sinuciderea e doar corect executata.