28 May 2010

Liberte, egalite, naivete

Pentru cei care au deschis blogul asta mai tarziu, aflati ca sunt fan Ivcelnaiv si incerc mult sa il promovez pe toate caile ce-mi sunt la indemana. De ce? Pentru ca imi place mult si, desigur, cliseic, pentru ca merita mult. Iv are primul blog de poezie naiva care mi se pare ca reuseste sa faca poezia sa sune nepenibil. Plus, bonus, cam fiecare poezie are o idee misto in spate, pusa intr-o forma usor de citit si usor de cantat.

partaj
ia tu clipele frumoase
în care păşeam pe nori,
iau eu zilele noroase
când puneam apă la flori
...

sms47
semnul de-ntrebare, pfui, ce chestie, abia azi am realizat/ e de fapt semnul mirării, de griji suspiciuni şi întrebări mai cocoşat//

Merita sa aruncati o privire la Ivcelnaiv.

1 comment:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.