20 February 2011

Romanii au talent | comentarii si miniobservatii

M-am uitat si io la Romanii au talent si m-a emotionat. Cred ca a mai emotionat sau macar a facut ca unul din doi romani care s-au uitat la televizor vineri seara sa stea pe Pro.

Mi-a placut tare mult de Robo care are trupa de breakdance si mi-au placut doi gemeni (fratii Paunescu care daca erau femei ar fi fost angela similia x 2 sau de o tanti (Medea Felina) care dansa magic la bara si isi propunea sa faca din acest sport un sport olimpic. Mi s-a recofirmat credinta mea mai veche cum ca prea multi oameni cred ca au talent in general, si prea multi romani in special.

Dincolo de asta, marele premiu de 120 de mii de euro e oferit de Cosmote. Alte product placement-uri (parca mult mai putine decat la Dansez pentru tine): Coca Cola perpetuu neatinsa pe masa juriului (cu o Andra gravida care avea si un pahar de apa din care bea de fapt) si cam atata. Dar, inteleg ca deocamdata cut-urile au fost cele de la preselectii si ca de saptamana viitoare incepe treaba.

Ca observatii tehnice, sper ca montajul sa fie mai putin dinamic sau oricum sa nu fie atata de taiat si lipit materialul (toate cele sase emisiuni din sezon am inteles ca sunt pre-inregistrate).

Si, ca o incheiere, avand in vedere ca emisiunea noua a Pro-ului abandoneaza oarecum latura socialo-tragica de la Dansez, cred ca o sa aiba mult succes atingand un public mai larg care nu va cauta sa savureze acum tragicul, ci penibilul.

No comments: