28 August 2011

De ce m-a impresionat Ghita Muresan

V-am povestit ca Ghita Muresan m-a impresionat pentru ca a aratat in interviul de la Antena 3: profesionalism, respect pentru media si public si modestie. Sa va dau si cateva exemple de raspunsuri la intrebari. Citez din cap.

Moderator: Cand v-ati dat seama ca sunteti inalt? (superintrebare:)
Ghita Muresan: Pai, cred ca era dimineata. Glumesc. Am fost mereu cel mai inalt copil din scoala.

Moderator: Cum a fost sa va intalniti pe teren, la meci cu Michel Jordan? Erati impresionat? Cum era sa stati langa un adevarat gigant ...?
G.M. Pai nu ne-am intalnit pe teren pentru ca jucatorii se intalnesc inainte de meci, la vestiare. Iar pe teren a fost normal si simplu. Jucam contra unui competitor (de temut) si cam atat.

Moderator: Si, ce au zis baietii Dvs. cand s-au uitat la My Giant unde Dvs. jucati alaturi de Billy Criystal?
G.M. Pai ne-am uitat impreuna la film. Si Victor, baiatul meu se uita cand la mine, cand la televizor, cand la mine, cand la film...pana cand, la un moment dat s-a uitat doar la film.

Moderator: Cum a fost sa jucati cu Billy Crystal?
M.G. Billy Crystal este un om care munceste mult si stie sa impartaseasca celorlalti din munca lui. Era primul care venea pe platou si ultimul care pleca. Intre cele doua momente ne transmitea tuturor dorinta si putere de munca, energie, optimism si dragoste de ce faceam noi acolo. (pe cate dintre vedetele din Romania l-eati auzit sa aprecieze la colaboratorii lor "puterea de munca"?)


Si acuma nu imi mai vin in cap alte exemple. Sunt convinsa ca nici cele de mai sus nu sunt cele mai importante si nici cele mai bune replici. Cred ca, de fapt, m-a impresionat per ansamblu omu' asta prin simplitate si forta. Prin modestie si infinit bun simt. Si transmitea iubire pentru tot: pentru meseria lui, pentru Romania, pentru sotia lui, pentru copiii sai...

Frumos si rar, dragii mei! Frumos si rar!

No comments: