01 December 2011

Idee de cadou nr. 1: Versez, Ivcelnaiv


Daca a inceput luna decembrie, luna cadourilor si a cautarii disperate de idei, incep si eu sa pun cap la cap o lista cu sugestii care sper sa va fie de folos. Asadar, incepem. Anul asta m-am hotarat sa dau si informatii practice: de unde puteti cumpara, cat costa, etc. Sper sa fie de folos si astept idei si de la voi (pe cele bune le voi introduce pe lista) pe adresa jitariuc AT gmail.com

O sa incep cu o idee de cadou care imi e top of mind pentru ca eu cred ca este frumoasa si calda si inspiranta si veti reusi sa bucurati cu ea oameni carora le place poezia si nu stiu inca, oameni carora le plac ideile si le cauta zi de zi si tot asa..

Deci, un cadou perfect este cartea VERSEZ a lui Ivcelnaiv. Pe langa poezii cu papadii, cu desert, cu oameni care se cearta la hypermarket si -favorita mea- balerina Ala de un alb stralucitor care traieste in Ulan Bator, cartea cuprinde niste superbe ilustratii, de fapt, foarte multe tablouri facute de Vali Petridean.

CUM, CAT, UNDE
Costa 39,9 si se gaseste pe site-ul Editurii Vellant (nu platiti transport) si in toti Carturestii din Bucuresti si din tara, in Librariile Humanitas, in librariile din cadrul grupului librarium din Cluj, Timisoara si Iasi si va mai descurcati voi.

No comments: